Reprezentanţii SC FC Rapid SA şi ai Ministerului Transporturilor au decis încheierea unei înţelegeri care să conducă la concesionarea stadionului "Giuleşti-Valentin Stănescu".
Preşedintele Consiliului de Aministraţie al SC FR Rapid SA, Constantin Toma, afirmă că acest contract de concesiune va fi încheiat după realizarea unui studiu de fezabilitate, stadionul urmând să fie concesionat pe o perioadă de 49 ani.
Scopul întregului proiect este acela de a oferi echipei, suporterilor, partenerilor şi sponsorilor cea mai mare bază sportivă din România, o bază sportivă modernă asemănătoare cu cele ale marilor cluburi europene: "Lucrările de construcţie vor începe în toamna acestui an, estimându-se un buget de peste 50 milioane euro, cu un termen de execuţie de maximum doi ani. Noul stadion va avea 30.000 de locuri şi va beneficia de cele mai noi tehnici de securitate şi confort. Dorim să ducem la bun sfârşit acest proiect pentru a ne arăta recunoştinţa faţă de suporterii noştri, care ne-au susţinut şi au fost alături de noi şi de Rapid pe parcursul acestor ani".
Există posibilitatea ca noul stadion să poarte numele unui sponsor, ca şi în alte ţări.
Ministrul Transporturilor, Ludovic Orban, şi-a dat acordul de principiu, care este însă condiţionat de prezentarea unui proiect modern şi a garanţiilor financiare: "Suporterii şi echipa merită cu adevărat un stadion european!".
Preşedintele Consiliului de Administraţie al SC FC Rapid SA a vizitat zilele trecute, împreună cu cei doi acţionari importanţi ai clubului, Fathi Taher şi George Copos, noul stadion "Al Jazeera" din Abu Dhabi. Fathi Taher a purtat, cu acest prilej, şi discuţii cu Ladislau Boloni, legate de viitorul Rapidului. "Atunci când am venit la Rapid, am anunţat că vom construi un stadion nou. Această înţelegere confirmă planurile noastre, iar noua echipă de conducere va prezenta un proiect care să conţină facilităţi asemănătoare stadionului din Abu Dhabi", a declarat Fathi Taher.