Echipa de fotbal Steaua Bucureşti şi-a prezentat joi noul echipament de joc, pentru sezonul 2009-2010, chiar pe stadionul Ghencea.
Primul meci jucat cu noul tricou va fi meciul de prezentare al lotului, care va avea loc sâmbătă 11 iulie, cu formaţia turcă SK Genclerbirligi Ankara, de la ora 21:30 (evenimentul va începe la ora 21:00).
La dezvoltarea noului design, Nike a păstrat culorile tradiţionale, roşu şi albastru, iar tricoul de joc, pentru prima oară, va avea 5 dungi, ca şi sigla clubului.
Design-ul "slim fit" al noului echipament reduce posibilitatea agăţării tricourilor de către adversari, iar utilizarea tehnologiei Sphere Dry Fit şi a mesh-urilor de pe spatele tricoului şi de pe lateral oferă organismului un sistem special de ventilaţie, asigurând sportivilor confortul atât de necesar în timpul jocului. De asemenea, croiala si design-ul noului şort de joc îmbunătăţesc mişcarea jucătorilor prin scurtarea lungimii şi prin introducerea panourilor de mesh pentru ventilaţie.
Trei jucători stelişti au făcut pe manechinele la prezentarea echipamentului, Petre Marin îmbrăcându-l pe cel de rezervă, roşu complet, Bănel Nicoliţă pe cel de deplasare - verde crud, iar Sorin Ghionea pe cel de joc, roşu-albastru, noutăţile acestuia fiind că are spatele complet albastru, iar inscripţionarea numelui şi a numărului este diferită, cu sigla clubului pe fiecare cifră. De asemenea, jambierele vor fi personalizate cu sigla FCSB.
Pe echipament va fi pusă şi sigla competiţiei Europa League, în conformitate cu regulamentul UEFA, dacă echipa din Ghencea se ca califica în faza grupelor.
În prezent, Steaua negociază cu un sponsor pentru ca acesta să îşi pună logo-ul pe partea din faţă a tricoului.
Valeriu Argăseală, preşedintele clubului Steaua, a dezvăluit că în luna aprilie a avut o întâlnire la Amsterdam cu reprezentanţii Nike pentru a alege design-ul echipamentului pentru sezonul 2010-2011.
"
Nike a devenit deja un partener tradiţional al FC Steaua, colaborarea extinzându-se de la echipa mare, la echipa a doua şi la întregul centru de copii si juniori. Nu există în lume două echipe cu acelaşi tip de echipament Nike'', a declarat Argăseală.
FC Steaua şi Nike sunt parteneri din anul 2003. Nike a lansat şi mingea oficială a Campionatului Naţional de Fotbal al României, sezonul 2009 -2010, noul model Total 90 Omni. Creata în laboratoarele Nike Sports Research, special pentru cerinţele de acurateţe şi precizie la loviturile fotbaliştilor, noua minge Total 90 Omni, realizată din spumă expandată, a introdus o distribuţie îmbunătăţită a presiunii pe întreaga suprafaţă a mingii.