Adidas, liderul mondial în fotbal, şi Nike, care revendică aceeaşi poziţie de top, îşi vor disputa din nou supremaţia pe durata Cupei Mondiale din Africa de Sud, în timp ce challengerul Puma se pregăteşte să profite de pe urma acestui "conflict".
"Adidas este marca numărul unu în fotbal la nivel mondial. Ambiţia noastră este să păstrăm această poziţie de lider şi să depăşim recordurile de vânzare în fotbal cu ocazia Cupei Mondiale", a explicat Emmanuelle Gaye, unul din responsabilii mărcii cu trei benzi, care a adăugat că obiectivul este depăşirea sumei de 1,3 miliarde euro din vânzări pe 2010.
Pentru acest lucru, concernul german, care deţine cel mai mare număr de echipe sub culorile sale, speră să vândă cât mai multe tricouri de la cele 12 selecţionate cu care are contract, în special Germania, Argentina, Spania şi Franţa, dar şi ţara organizatoare, Africa de Sud.
La rândul său, fabricantul american de echipamente sportive Nike îşi revendică poziţia de lider în fotbal, cu zece echipe la Cupa Mondială.
"Nike este lider pe segmentul fotbal, întrucât Nike şi Umbro au o cifră de afaceri estimată la 1,9 miliarde dolari", a precizat un purtător de cuvânt al grupului, care a adăugat că atuurile sale sunt echipe puternice precum Brazilia şi staruri de talia lui Cristiano Ronaldo sau Wayne Rooney.