FIFA TV a produs peste 2.600 de ore de program la Cupa Mondială de fotbal 2010 din Africa de Sud, dintre care 2.200 de ore de acoperire a celor 64 de meciuri şi 460 de ore în afara meciurilor, au anunţat responsabilii Federaţiei internaţionale cu ocazia salonului Sportel ce se desfăşoară la Monte Carlo.
În aşteptarea cifrelor definitive privind audienţa, până la finele anului 2010, FIFA TV are deja motive de satisfacţie: 8,5 milioane de telespectatori olandezi pentru finală, mai exact peste 50 la sută din populaţie, 31 de milioane de germani aflaţi în faţa televizoarelor la meciul Germania - Spania (0-1) şi 90 la sută din cota de piaţă pentru partida Germania - Argentina (4-0), ceea ce reprezintă un record.
O altă noutate o reprezintă faptul că 25 de meciuri din 64 au fost difuzate în sistem 3D în 647 de săli de cinema din toată lumea, în parteneriat cu Sony şi cu canalul ESPN.
Cea de-a 21-a ediţie a salonului Sportel de la Monte Carlo, piaţa mondială a sportului, televiziunii şi noutăţilor din domeniul media, se încheie joi în Principat.