Adunarea Generală a Acţionarilor (AGA) clubului FC Bihor a aprobat noua organigramă a clubului, din conducerea căruia nu vor mai face parte Vladimir Tămaş şi Ioan Zare, a anunţat, în prima sa conferinţă de presă, noul preşedinte al FC Bihor, Şerban Ovidiu Morcan.
Ca urmare a votării noii organigrame, din vechea structură s-a renunţat şi la serviciile antrenorilor Ovidiu Lazăr şi Ioan Naom, de la Centrul de Copii şi Juniori.
"Această măsură vine ca urmare a faptului că serviciile domnilor Tămaş şi Zare s-au suprapus cu atribuţiile celor de la CF Liberty, care se ocupă de managementul sportiv al primei echipe, iar în ceea ce-i priveşte pe cei doi antrenori disponibilizaţi, decizia a fost luată ca urmare a restructurării Centrului de Copii şi Juniori, care a cuprins şi reducerea la şase a numărului de tehnicieni", a motivat preşedintele Morcan.
Noul coordonator al Centrului de Copii şi Juniori al clubului FC Bihor este Călin Cheregi, de la care conducerea aşteaptă, în cel mai scurt timp, un proiect de reorganizare a centrului şi un regulament intern. Noua structură, la vârf, a organigramei clubului FC Bihor, votată vineri de AGA, îi cuprinde pe preşedintele Şerban Ovidiu Morcan, directorul sportiv Mircea Frăţică, organizatorul competiţii Doru Slatina şi directorul de marketing Andrei Bondor.
Cum de partea fotbalistică legată de echipa de seniori se ocupă CF Liberty, în urma parteneriatului semnat pe doi ani în iunie 2010 între patronul CF Liberty, Marius Vizer, şi administraţia locală, noul preşedinte, Şerban Morcan, se va implica mai mult în managementul financiar al clubului şi în activitatea Centrului de copii şi juniori.
"Primul lucru pe care doresc să-l fac e să plătim salariile la angajaţi, deoarece sunt persoane care nu şi-au primit banii de 7-8 luni. Acesta este primul pas pentru că nu mi se pare normal să existe astfel de întârzieri. Al doilea ar fi ca FC Bihor să nu mai acumuleze datorii în anul 2011 şi să ne încadrăm în buget. Vrem să punem lucrurile în ordine, să existe un climat propice pentru performanţă", a precizat preşedintele FC Bihor.
Sub sloganul "FC Bihor, mai mult decât fotbal", departamentul de marketing şi imagine al clubului derulează şi alte acţiuni extrasportive, acţiuni de implicare în societate, pentru a atrage din nou publicul susţinător al fotbalului bihorean în tribune, alături de echipa fanion a judeţului care doreşte să promoveze în prima divizie fotbalistică.