General Motors, cel mai mare producător mondial de automobile, a semnat un contract de sponsorizare pe cinci ani cu cel mai popular club de fotbal din lume, Manchester United, anunţul fiind făcut la Shanghai (China).
Termenii acestui acord, prin care GM devine partenerul auto oficial al lui United, nu au fost dezvăluiţi, însă compania din Statele Unite doreşte să profite de această colaborare pentru a-şi consolida marca Chevrolet la nivel gobal, graţie popularităţii de care se bucură clubul englez în rândul iubitorilor fotbalului.
Conform unui studiu dat publicităţii în cursul acestei săptămâni, Manchester United are un număr de aproximativ 659 milioane fani la nivel mondial, din care 108 milioane numai în Asia, continent în care piaţa auto este în plină dezvoltare, în special cea chineză, ţară în care GM vinde cele mai multe dintre maşinile sale.
Acordul cu Manchester United "nu înseamnă însă că GM va renunţa la Super Bowl sau la Liga nord-americană de baseball", a precizat Paul Edwards, directorul executiv pentru strategia globală de marketing de la General Motors.