Clubul englez Manchester United a semnat un contract de parteneriat cu asiguratorul american Aon, al cărui nume va figura pe tricourile de antrenament ale "diavolilor roşii", valoarea acestuia ridicându-se la 183 milioane euro, conform presei britanice.
Aon, actualul sponsor principal al grupării de engleze, va fi înlocuit din sezonul viitor cu constructorul american de automobile Chevrolet, pe tricourile de joc ale trupei lui Sir Alex Ferguson, însă compania de asigurări şi-a asigurat prin acest acord menţinerea în galaxia Manchester United.
Noul contract, cu o durată de opt ani, până în 2021, prevede totodată ca centrul de antrenament al lui Manchester United să fie redenumit "Aon Trining complex".
Asiguratorul va fi, de altfel, partenerul lui Manchester United în turneele pe care actualul lider din
Premier League le va efectua în străinătate, în vara acestui an, în special în Asia.
United a devenit în 2010 primul club din
campionatul Angliei cu sponsor specific pentru tricourile de antrenament, când a semnat o înţelegere în acest sens cu gigantul logistic DHL, însă a pus capăt acestui contract pe patru ani, în valoare de 47 milioane euro, la finele lunii octombrie 2012, pentru a găsi un partener dispus să ofere mai mult.
MU este considerat cel mai bogat club din lume, contractul său de parteneriat pentru tricourile de joc, semnat cu General Motors, compania care produce marca Chevrolet, ridicându-se la 428 milioane euro pe 7 ani, dublu faţă de cât îi plătea Aon.
Spre deosebire de alte cluburi, precum Arsenal sau Manchester City, Manchester United refuză în schimb să vândă unui sponsor numele legendarului său stadion, Old Trafford.
"Old Trafford nu va fi vândut", a asigurat Ed Woodward, vicepreşedintele lui Manchester United, citat de Financial Times.