Reprezentanţii Ford analizează şi poartă discuţii în legătură cu posibilitatea de a sponsoriza echipa de fotbal Universitatea Craiova, localitate în care se află uzina al cărei pachet majoritar a fost achiziţionat de compania americană.
Preşedintele Ford Europa, John Fleming, a declarat marţi, într-o conferinţă de presă susţinută la Bucureşti, că o decizie în privinţa acestei sponsorizări se va lua în următoarele 12 luni, în funcţie de evoluţia fenomenului fotbalistic în Europa, dar şi, la nivel local, în Craiova.
Întrebat de un jurnalist român în privinţa unei colaborări cu echipa Universitatea, oficialul Ford a spus că aceasta este o întrebare foarte serioasă, precizând că este la curent cu aspiraţiile locale în acest sens.
Fleming a precizat că Ford analizează odată pe an sponsorizările pe care compania le face, adăugând că în ceea ce priveşte fotbalul până în prezent au fost astfel de contracte cu o serie de şcoli şi centre de tineret din Marea Britanie, dar şi cu Liga Campionilor organizată de UEFA.