Compania PepsiCo anunţă încheierea unui parteneriat de imagine cu UEFA, în urma căruia devine sponsor al Ligii Campionilor începând cu 1 iulie, pentru viitorul sezon al competiţiei europene.
Principalele branduri incluse în programul de sponsorizare sunt Pepsi, Pepsi Max, Gatorade şi Lay's, iar ulterior se vor alătura programului şi Doritos, Lipton şi 7UP.
"Odată cu încheierea acestui parteneriat, relaţia îndelungată a PepsiCo cu fotbalul de calitate ajunge la un nou nivel. UEFA Champions League este, fără îndoială, una dintre cele mai prestigioase competiţii de fotbal din lume, cu mai mult de un miliard de fani care urmăresc meciurile în fiecare sezon. Prin urmare, acest parteneriat poate oferi oportunităţi extraordinare pentru ambele părţi. Brandurile de băuturi răcoritoare şi produse alimentare ale PepsiCo vor face echipă excelentă cu UEFA Champions League", a declarat Ramon Laguarta, CEO PepsiCo Europa.
PepsiCo derulează parteneriate de imagine şi cu National Basketball Association (NBA), National Football League (NFL), National Hockey League (NHL), Major League Baseball, Indian Premier League şi International Cricket Council.
În România, Pepsi are un contract de colaborare cu Academia de fotbal Gheorghe Hagi, prin platforma Next 11 - Echipa Viitorului.