Leeds United, triplă campioană a Angliei şi finalistă a Cupei Campionilor Europeni (1975), care activează în liga secundă acum, a promis că va consulta din nou suporterii în privinţa noii sigle a clubului, în urma criticilor numeroase de pe reţelele de socializare.
O petiţie online pe www.change.org împotriva noii embleme a strâns deja 70.000 de semnături. Noua stemă a clubului arată un trunchi de bărbat, fără cap, în tricoul alb care îşi ţine pumnul drept în faţa inimii, şi ar fi urmat să fie folosit din sezonul viitor, când se marchează centenarul.
Conducerea lui Leeds a apărat iniţial noul blazon, dar presiunea exercitată de fani pe reţelele de socializare l-au determinat pe directorul de marketing Angus Kinnear să reconsidere problema.
''Vom redeschide procesul de consultare'', a anunţat Kinnear la BBC. ''Noua direcţie este atât de distinctă şi rupe multe convenţii, procesul de consultare nu a fost suficient de amplu. Transparenţa a fost motorul a tot ce am făcut. Nu ne vom ascunde. Suntem destul de mari pentru a prelua acest feedback şi de a discuta cu fanii noştri, iar ei trebuie să să încreadă în noi că vom face lucrul corect''.