Chiar dacă s-au suspendat competițiile sportive pe durata stării de urgență din cauza pandemiei de
COVID-19, personalul administrativ din cadrul clubului
FC Argeș a lucrat în această perioadă pentru depunerea dosarului de licențiere pentru Liga 1.
Pentru a preveni răspândirea virusului, Federația Română de Fotbal a sistat activitatea cu publicul și a creat o aplicație specială, astfel încât reprezentanții cluburilor să nu mai fie nevoiți să se prezinte personal la București pentru depunerea documentației. Conform prevederilor FRF, grupările de Liga a 2-a sunt obligate să depună aceste dosare până la data de 31 martie 2020, iar FC Argeș s-a încadrat în acest termen.
Vasile Popa: Dosarele cu cele 5 criterii sunt 100% complete
Oficialii clubului FC Argeș s-au conformat și au trimis marți la FRF dosarele pentru obținerea licenței la Liga 1: "
Astăzi vom încărca în sistemul electronic dosarele pentru obținerea licenței la Liga 1. Au fost 5 criterii pe care a trebuit să le îndeplinim. Am bifat absolut toate criteriile, adică cel sportiv, juridic, financiar, cel legat de personal și cel de infrastructură. În acest moment, dosarele cu cele cinci criterii sunt în proporție de 100% complete. Dacă va mai fi nevoie de mici completări, vom fi anunțați de reprezentanții FRF și le vom transmite ulterior. În afară de cele 5 criterii obligatorii, trebuie doar să mai depunem dosarul de clasificare al Academiei clubului nostru la care încă se lucrează. Termenul de depunere a fost prelungit de FRF cu 5 zile de la data încetării stării de urgență. Vă pot spune că a fost o muncă asiduă cu dosarul de licențiere. Împreună cu directorul executiv, Bogdan Stoica și colegii din celelalte compartimente ale clubului, am reușit să depunem actele la timp, în termenul cerut de FRF", a declarat directorul sportiv Vasile Popa, responsabilul cu dosarul de licențiere al clubului FC Argeș.
Cătălin TUDOSE
Cătălin TUDOSE